Transfered 500 eur to my paypal account and I cannot see it

uogikotr
New Community Member

Hi, 

I have just registered my paypal account, and conected with my dutch bank card (not credit), for confirmation paypal claims they send small amount to my bank account which Im not receiving and can't confirm my bank account, but read that I can still transfer money to my paypal and use it, so transfered 500 eur and they simply dissappeared - its still 0.00 eur on my paypal and have withdrawal on my duucth account. 

Login to Me Too
16 REPLIES 16

Cooleli13
Contributor
Contributor
Ik probeer ze te bereiken, echter krijg ik niemand te pakken. Naar welke nummer heb je gebeld?
Login to Me Too

Christalletje
Contributor
Contributor
070 700 7519
Login to Me Too

voskat
Contributor
Contributor
Eens kijken of ik dat ook kan bellen hier vanuit Spanje..
Login to Me Too

Christalletje
Contributor
Contributor
@voskat heb jij wel nl rekeninggegevens?
Login to Me Too

voskat
Contributor
Contributor
Ja, gewoon Nederlandse ING rekening waar ze mijn 600 euro vanaf hebben gerukt...
Login to Me Too

Christalletje
Contributor
Contributor
https://www.ideal.nl/en/consumers/frequently-asked-questions/contact/ In my opinion ideal is not to blame? Naar mij idee kan ideal dus niks hiermee? Of ben ik nou gek
Login to Me Too

voskat
Contributor
Contributor
UPDATE: Geld is eindelijk binnengekomen. En dit bericht kreeg ik van Paypal: ——— Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal in verband met het opwaarderen va uw PayPal-rekening via iDEAL. Het spijt me ontzettend dat dit u verontrust heeft. We zijn inderdaad door iDEAL bericht over een tijdelijke technische storing aan hun kant waardoor betalingen niet onmiddellijk doorgingen. Dit is intussen opgelost en ik kan zien dat de 600 EUR in uw PayPal saldo staan. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en dat dit bijdraagt aan het oplossen van deze kwestie. Mocht u verdere hulp nodig hebben, laat het dan alstublieft weten. Alvast een heel gelukkig en gezond 2021! Met vriendelijke groet, Helga PayPal
Login to Me Too

Haven't Found your Answer?

It happens. Hit the "Login to Ask the community" button to create a question for the PayPal community.