email de récu de paypal je comprend pas

kaisoun
Contributeur
Contributeur

bonjour 

j'ai récu un email de paypal.com en anglais ca me dit si j'ai changé mon mot de passe je dois confirmer: je comprend rien j'ai rien  changé mais hier soir j'ai payés deux fois avec paypal!

voila le message :

de 

paypaI-service

We we're unable to complete your recent transactions

Dear Client,

We just wanted to confirm that you've changed your password. If you didn't make this change, please check information in here. It's important that you let us know because it helps us prevent unauthorised persons from accessing the PayPal network and your account information.

We've noticed some changes to your unsual selling activities and will need some more information about your recent sales.

Confirm Your Accounts

Thank you for your understanding and cooperation. If you need further assistance, please click Contact at the bottom of any PayPal page.

Sincerely,

PayPal

Help | Resolution | Security Centre

This email has been sent automatic system, Please do not reply to this email. To get in touch with us, click Help & Contact.


Copyright © 1999 – 2017 PayPal. All rights reserved.

Consumer advisory - PayPal Pte. Ltd. the holder of PayPal's stored value facility, does not require the approval of the Monetary Authority of Singapore. Users are advised to read the terms and conditions carefully.

PayPal PPX001889:213ee1bf626ef
Login to Me Too
1 SOLUTION APPROUVÉE

Solutions approuvées
Solved

MrFlamme26
Contributeur
Contributeur

Bonjour, je penses que le mail est un faux malheureusement, le lien que contient ce dernier est une redirection vers un site qui a été désactivé, certainement parce qu'il n'été pas en accord avec les règles de l'hébergeur (spam, arnaques, etc, ...)

 

 

Je penses que la meilleure des solutions et l'ignorance.

Voir la solution dans l'post d'origine

Login to Me Too
1 RÉPONSE 1
Solved

MrFlamme26
Contributeur
Contributeur

Bonjour, je penses que le mail est un faux malheureusement, le lien que contient ce dernier est une redirection vers un site qui a été désactivé, certainement parce qu'il n'été pas en accord avec les règles de l'hébergeur (spam, arnaques, etc, ...)

 

 

Je penses que la meilleure des solutions et l'ignorance.

Login to Me Too

Haven't Found your Answer?

It happens. Hit the "Login to Ask the community" button to create a question for the PayPal community.