problem with receiving payment
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
I can send payment and make transactions to my visa card but i can t receive payment and i have this message in my home page in paypal
Vous ne pouvez pas recevoir des paiements sur votre compte PayPal ou les virer depuis votre compte PayPal, car les virements précédents vers votre carte ou compte bancaire préféré(e) ont échoué. Veuillez enregistrer un(e) autre carte Visa ou compte bancaire aux Etats-Unis.
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Permalink
- Report Inappropriate Content
derniérement j'arrive pas a recevoir mes payment sur mon compte paypal sachant que je peux envoyer de l'argent soit vers ma carte visa ou bien vers des autres comptes paypal et j'ai ce message dans mon acceuil pouvez vous m'aider svp
Vous ne pouvez pas recevoir des paiements sur votre compte PayPal ou les virer depuis votre compte PayPal, car les virements précédents vers votre carte ou compte bancaire préféré(e) ont échoué. Veuillez enregistrer un(e) autre carte Visa ou compte bancaire aux Etats-Unis.

Haven't Found your Answer?
It happens. Hit the "Login to Ask the community" button to create a question for the PayPal community.
- Transactions Not Showing in Activity in About Business (Archive)
- Waiting for pending deposit from family who used pp credit card to send me $$$$$$ in About Payments (Archive)
- Can't receive payment in About Payments (Archive)
- Payment not received in About Payments (Archive)
- Paypal Express Checkout work locally, but not working on server in About Payments (Archive)