Artikel bezahlt und nicht erhalten, Geld nicht zurückgewiesen.

boj2
New Community Member

- I have not received any prepaid goods,

- the goods could not be picked up because they are stored in a hard-to-reach basement

- the seller does not wish to prepare the goods which are the subject of the sale in a place from which transport by freight would be possible

- the seller was asked to prepare the goods at an accessible place for collection via freight forwarding and offered to pay for it

- the seller does not agree with this proposal

- therefore I withdraw from the purchase and I want the seller to return the purchase price in the full amount of EUR 90.00

- the seller does not agree with the withdrawal from the purchase and is not ready to return the purchase price

- I ask for your help

 

- Ich habe keine Prepaid-Ware erhalten,

- Die Ware konnte nicht abgeholt werden, da sie in einem schwer zugänglichen Keller gelagert wird

- Der Verkäufer möchte die Waren, die Gegenstand des Verkaufs sind, nicht an einem Ort vorbereiten, von dem aus ein Transport per Fracht möglich wäre

- Der Verkäufer wurde gebeten, die Ware an einem zugänglichen Ort für die Abholung per Spedition vorzubereiten, und bot an, dafür zu bezahlen

- Der Verkäufer stimmt diesem Vorschlag nicht zu

- Deshalb ziehe ich mich vom Kauf zurück und möchte, dass der Verkäufer den Kaufpreis in voller Höhe von 90,00 EUR zurückgibt

- Der Verkäufer ist mit dem Rücktritt vom Kauf nicht einverstanden und nicht bereit, den Kaufpreis zurückzugeben

- Ich bitte um Ihre Hilfe

Login to Me Too
0 REPLIES 0

Haven't Found your Answer?

It happens. Hit the "Login to Ask the community" button to create a question for the PayPal community.