Solicitud de pago sospechoso

Joseantonio46
Nuevo miembro de la comunidad

Buenos dias,me ha llegado este mensaje de solicitud de pago,ultimamente en mi cuenta paypal,de parte de un usuario :

 

We have detected some suspicious unlawfully activities with your PayPal account. If you did not make this transaction, please call us at toll free number [Removed. Phone #s not permitted] to cancel and claim a refund. If this is not the case, you will be charged $699. 99 today. Within the automated deduction of the amount, this transaction will reflect on PayPal activity after 24 hours. Our Service Hours: (06:00 a. m. to 06:00 p. m. Pacific Time, Monday through Friday)

 

El primero fue ayer y cancelé la solicitud,luego hoy otra y nuevamente tuve que cancelar.Es lo que tuve que hacer para rechazar esa especie de solicitudes,lo cual parece una nueva modalidad de estafa.Les voy avisando para que estén atentos. Si conocen otra forma de evitar esas molestosas solicitudes,me lo hacen saber.

Saludos cordiales

Login to Me Too
0 RESPUESTAS 0

Haven't Found your Answer?

It happens. Hit the "Login to Ask the community" button to create a question for the PayPal community.